A felhsználói élmény növelése érdekében az oldal cookikat használ. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer tárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat vagy személyes átvétel), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

 

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal vagy személyes átvétellel történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: Foxpost futárszolgálat illetve Packeta futárszolgálat

Kiszállítási idő: 3-5 nap

Szállítási díjak: megrendelés, majd szállítás kiválasztáskor a rendszer kijelzi az aktuális szállítás díját

futárszolgálat bankkártyás fizetés után:  megrendelés, majd szállítás kiválasztáskor a rendszer kijelzi az aktuális szállítás díját

futárszolgálat utánvéttel: megrendelés, majd szállítás kiválasztáskor a rendszer kijelzi az aktuális szállítás díját.

 

Packeta átvevő helyek és csomagautomaták:

-Átvevő helyeknél az adott hely nyitvatartási idejében vehető át a csomag.

-csomagautomaták (Z-BOX) esetében mobiltelefonra telepített Packeta applikáció  szükséges.

Kérjük, hogy megrendelés előtt, amennyiben a csomagautomatából szándékozik felvenni a csomagját, telepítse a Packeta applikációt és le ellenőrizze az applikáció működését.

Packeta kézbesítésről:

A feladott csomagot a megjelölt Átvevőhely 7 naptári napig, a Z-BOX-ba kézbesített Csomagot 2 naptári

napig őrzi és tárolja Packeta. Amennyiben pénteki napra esik a Csomag Z-BOX-ba való kézbesítése, úgy

a tárolási idő automatikusan 3 naptári nap lesz.

Amennyiben előre láthatóan ezen időszak alatt a Címzett a Csomagot átvenni nem tudja, úgy a főszezon

kivételével (október 1- január 31. között) telefonon vagy az Alkalmazásban történő jelzés esetén

kérheti a tárolási időszak meghosszabbítását. Hosszabbítás kérése esetén az Átvevőhelyen

legfeljebb 21 naptári napig (7 + 14 naptári nap), Z-BOX esetében legfeljebb 3 naptári napig (2 + 1 naptári

nap) kerülnek tárolásra a Csomagok.

Főszezonban (november 1. - december 31. között) átvevőhelyen legfeljebb 7 naptári nap (5 naptári nap, mely

1+1 nappal hosszabbítható), Z-BOX esetében pedig legfeljebb 3 naptári nap (2 naptári nap + 1 nap

hosszabbítás) az átvételre nyitva álló időszak.

Az átvételi határidő lejárta előtt Feladó értesítést kap (e-mail-ben és az Alkalmazáson keresztül egyaránt)

hogy közeledik a Csomag átvételére nyitva álló határidő vége, a határidő lejárta előtt 24 órával pedig SMSben is értesítést küld a Packeta a Feladónak. Az átvételre nyitvaálló határidő lejártával a Csomagot

visszaszállítjuk a feladási Átvevőhelyre.

 

Figyelem :a nem átvett terméke(ket) a Foxpost és a Packeta költséggel szállítja vissza a webáruháznak, ezért kérjük terméke(ket) átvenni szíveskedjenek illetve  akadályoztatás esetén a szállító céggel egyeztetni szíveskedjenek.az átvételről.

 

 

Amennyiben a terméke(k) visszaszállításra kerültek a webáruházba:

1. előre kifizetés esetén, ha vásárló továbbra is igényt tart a megrendelt terméke(k)re, újra küldéskor a vásárlónak újra szállítási költség kerül felszámításra és kiszámlázásra.

2. előre kifizetés illetve utalás esetén, ha vásárló tovább nem igényt tart a megrendelt terméke(k)re, akkor  a szállítási költség levonásával visszafizetésre kerül a terméke(k) ára.

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

 

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

 

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor: valogatottkonyvek@gmail.com